Tájékoztatjuk Ügyfeleink nevében eljáró személyeket, hogy bejelentését a köztünk érvényben lévő szerződés tartalma alapján teheti meg
(kell hozzá tehát érvényes szerződés), összhangban az abban szereplő Kondíciós listával (mely elektronikusan megtekinthető itt:
Kondíciók) és az
Elektronikus Kereskedelmi Tájékoztató-nkkal.
Amennyiben a bejelentés feldolgozása közben - annak jellegéből fakadóan - az derül ki, hogy a panasz nem is üzemeltetési vagy műszaki hibát fed le, és így nem vonatkozik rá a 2013:V Ptk. 6:157.§ és 6:159.§ szerinti szavatosság és a hibajavítás díjmentessége, úgy a panasz valójában munkavégzésre vonatkozó utasítás, amely tekintetében 45/2014(II.26.) 15.§ szerint tájékoztatjuk a bejelentőket, hogy a munka elvégeztetése az Issue Trackerbe rendszerbe rögzítés miatt elektronikus megrendelésnek minősül és ezért díjköteles!
Szervíz és konzultációs ügyben óradíjunk: 4.500,- Ft.
Munkanapokon a panaszokat sürgősségi díjjal is tudjuk kezelni. A sürgősségi eljárás díja:
40.000,- Ft. A sürgősségi eljárás azt jelenti, hogy a 3-4 napos várakozási sor helyett az Ön panaszát 12 órán belül kezdjük meg feldolgozni.
A díj befizetésénél kérjük legyenek tekintettel arra, hogy Közép-európai idő szerint este 22:00 óra után már sürgősségi díj befizetésének ellenében sem dolgozunk. 22:00 óra után sürgősségi díjas megbízást sem fogadunk be, EKT szerint 2012:C 222.§ Zaklatásnak minősül, kettő alkalom után feljelentést teszünk. A zaklatás olyan, mentális egészségkárosító dolog, amit nálunk nem lehet pénzen megvásárolni.
Hétvégén telefonszámainkon ügyfélszolgálat nem üzemel. Ügyfélszolgálat munkanapon általában: 09:30-16:30, pénteken 14:00-ig.
Ügyfélszolgálati időn kívül sürgősségi eljárási díj terhére dolgozunk, az EKT szabályain belül.
Fenyegetőző, erőszakos, zaklatva követelőző, etikátlan magatartást képviselő ügyfeleinkkel, elsősorban az ilyen dolog _jelentős egészségkárosító hatása miatt_, cégmérettől függetlenül azonnal bontunk szerződést!