Gazdaságvédelmi szolgáltatások

2012 májusában alapítottuk GBI (Gazdasági Bűnmegelőzési Iroda) néven tanácsadó irodánkat. Eredeti és fő célunk segíteni ügyfeleinknek - partnereinknek a velük szemben üzleti és jogi nehézségeket okozó beszállítóik, együttműködő partnereik, vevőik miatt kialakult kellemetlen szituációk feloldásában, és főleg ezek megelőzésében.

Beavatkozás:

Tárgyalás és követelés - behajtás

- Amikor észleli, hogy partnerei (beszállítók, értékesítők) nem tartják magukat a megkötött megállapodáshoz és konkretizálódott, hogy ezzel gazdasági gondokat okozhatnak, vagy épp már okoznak is;

- Amikor saját munkatársai, beosztottai nem végzik hatékonyan a megbeszélt feladatokat és problémák alakulnak ki;

- Amikor néhány vevő a számláit nem fizeti ki időben, és így a cég likviditását veszélyezteti;

» akkor azonnali és hatékony beavatkozásra van szükség.

Az esetek nagy többségében a tárgyalás a helyes módszer, sem a csodára várakozás, sem a szóbeli/írásbeli fenyegetőzés nem vezet jó eredményre.

Polgári- és büntetőjogot végzett munkatásaink az Ön megbízására a problémás felekkel jogilag korrekt módon tudják letárgyalni a szükséges cél elérését, behajtani teljesítetlen követeléseit a vevőktől, beszállító partnerektől.  
 

» Elérhetőségeink

Megelőzés:

Folyamatos ügyviteli támogatás

A leghatékonyabb magatartás mindig a megelőzés!

- Minden üzletág, vagy projekt indításakor egyeztetjük az elérendő célokat, arra üzleti tervet és kivitelezési stratégiát építünk ki.

- A stratégia szerinti taktikai lépések végrehajtásához ellenőrző pontokat rendelünk: havi - negyedéves - éves számokat, hogy kinek mennyi feladatot kell elvégezni, hány terméket eladni, mennyi a havi minimális bevétel, ami már képes tartalékot is képezni a vállalatnál. Milyen tervezhető költségek vannak, ezeket hogyan tudjuk stabilan tartani.

- Megvizsgáljuk a hazárdokat és felszámoljuk azokat - vagy módszertant dolgozunk ki, ha vannak szükséges kockázati tényezők amelyekkel mindenképpen együtt kell majd tudni élni.

A stratégiához is szükség van jogi háttérre: folyamatosan vizsgáljuk a meglévő vevők - beszállító partnerek - saját munkatársak magatartását.
Ezeket a szereplőket elsődlegesen egyeztető tárgyalásokkal mediáljuk, másodlagosan jogi eszközkkel kontrolláljuk.

» Elérhetőségeink

Védelem:

Szerződések elkészítése és betartatása

A védelem célja a nem kívánt szereplők időben való kiszűrése és távol tartása. Négy védelmi oldalra kell ügyelni: - a külső hatásokra (jogi környezet), a külső szereplőkre (vásárlók), - belsőleg: partnereire és munkatársaira, és - végül: a vállalat vezetőire.

A vállalat mindig az épp hatályos jogi szabályzók szerint kell működjön. Ennek megfelelően néha szükség van a vállalati "policy" (alapszerződések, szabályzatok) korszerűsítésére, módosítására.
A vevői viselkedés tapasztalatai alapján az új vevői szerződésmintákat hatékonyabbá kell tenni - de mindig korrekt tartalommal. Ugyanígy, új partneri szerződések megkötésekor a tapasztalatok analízise és az aktuális vállalati policy alapján kell a szerződés-tervezeteket kidolgozni.

Saját munkatársakkal "szemben" is a munka-szerződések, meglévő partneri szerződések alapján a vállalati célokat érvényesíteni kell.
Néha előfordul, hogy a felsővezetők-középvezetők személyes indíttatásból helytelenül járnak el, és ha ez rendszeres vagy kiugróan komoly probélámát okoz, akkor fontos, hogy a vállalat mellett álljon erős, a gazdasági jogban jártas támogató partner.  

» Elérhetőségeink